IT-taristuteenused

Vastutame oma klientide IT edu eest. Õpime alati tundma iga kliendi vajadusi ning tänu sellele hoiame kliente alati õigel arengusuunal. Tänu meie professionaalsele meeskonnale saavad kliendid olla alati kindlad, et IT-süsteemid on hallatud nii täna kui ka tulevikus.

Tieto kliendid hindavad kiirust, asjakohasust ja õigeaegsust. Seepärast järgime IT terviklahendusi pakkudes  maailmas kehtivaid parimaid praktikaid ja tagame klientidele kvaliteetse teenuse, kokkulepete järgimise ning teenuste pideva parendamise. Meie tiimid teevad tihedat koostööd, et kasutajate tehnoloogiamured saaksid võimalikult kiire lahenduse.

Monitooringu meeskond registreerib ja edastab vastutajatele ööpäevaringselt kõik sündmused klientide rakendustelt, serveritelt, võrguseadmetelt ja muudelt objektidelt. Mitmetasandiline kasutajatugi võtab vastu ja registreerib kõik IT mured ning lahendab need vastavalt kokkulepetele klientidega. Meie väljaõppinud tehnikute tiimid asuvad mitmes Eesti linnas. Tänu sellele on tagatud kiire ja õigeaegne sündmustele reageerimine.

Juba kümme aastat hoolitseb Tieto suure osa kaardimakseterminalide (POS) ja sularahaautomaatide (ATM) eest. Eesti suurimate pankade tellimusel tegeleme POS-terminalide seadistamise, paigalduse ja hooldusega. Meie ATM meeskonna tagada on sularahaautomaatide tõrgeteta töö üle kogu Eesti.

IT-taristu haldusteenusega võtame vastutuse kogu taristu toimimise eest, et meie kliendid saaksid keskenduda oma põhiärile. Haldame ja majutame klientide servereid ja rakendusi ning meie süsteemiadministraatorid tagavad süsteemide jõudluse ja kättesaadavuse.

Share